2014年4月17日木曜日

sketchabilities #113

Hi,everyone!
I share my layout with sketchabilities #113.
This time I create it by inverting this sketch my work.
The photos are my daughter when she was 1 year old.
I love my daughter.
Thank you for giving me the opportunity to make the layout with this favorite photos!! 


今日は久々にチャレンジに投降しまーす!


スケッチは『sketchabilites』のコチラから☆


で、こーなりました(* ̄∇ ̄)ノ

Moment IN TIME


娘ちゃんが1歳になり立ての頃に、
岡本のおうちスタジオ、Re:Birth さんで撮ってもらった写真です♪

アンティークに加工してくださったのを、そのまま使いました。

この頃は今に比べて髪がホントに少ないなー・・・
まぁ今も決して多いとは言えないんだけど(笑)しかも天パだからクルクル~♪

この頃は愛想良いお嬢様♡って感じに、
おとなしい娘ちゃんだったのに・・・・・

最近はもうお転婆娘全開!(@_@;)

そしてワガママ過ぎるぅ~!!
毎日自分のやりたいことが叶わないと泣き叫んで怒っています。。。

そんな娘ちゃん、あと1週間で2歳になります(*^^*)

母は可愛い娘のために実は夜な夜なあるものを作っているのですが・・・
誕生日に間に合うかな(^^;)

ちなみに、去年は『バースデーガーランド』を手作りしました♪♪♪

今年も何か作ってあげたいなーって思っていて・・・
完成したらこちらでまた紹介させて頂きますねっ(* ̄∇ ̄*)


今回は写真の下にフラワー盛ぉーり盛りっ♪
なので写真は3枚のフォームシートでポップアップΣ(゜Д゜)
フラワーは贅沢にも7個とも全部Prima のものを使いました!!




I enjoyed making the background with ink and light modeling paste.

背景にはモデペでダマスク柄を。
その上からバーサのsage でインキング★
さらに、薄く水で溶いたバーサのchocolate を筆で飛ばしました。

色味が単調になり過ぎないように、濃い色も足してみたんだけど、
もう少し割合増やせば良かったかなー・・・
まぁいっか。

今回も楽しく作れました(*^ー^)ノ♪

Thank you for visiting my blog.
See you next...

4 件のコメント:

  1. Beautiful page, love the background and the colours you used!

    返信削除
  2. Ayumi what a precious layout. Your sweet photos and soft gentle embellishments go together perfectly. Great to see your beautiful work kicking things off for Sketchabilities #113.

    返信削除
  3. What beautiful photos! Your layout is stunning! Thanks for playing along at Sketchabilities!

    返信削除
  4. Stunning page, dear! Everything is perfect to me!!! Thanks for playing along with us at Sketchabilities!!!

    返信削除